sâmbătă, 25 septembrie 2010

Crap balta Hagieni,Mangalia

Acum o luna de zile am plecat cu baiatul meu la balta Hagieni,in apropiere de Mangalia.Am plecat la ora 6 dimineata.Ne-am instalat,cu gandul sa stam pana seara tarziu.Taxa este 1 milion,dar avand in vedere ca ne cunoastem cu adiministratorii ne mai lasa sa pescuim si fara sa platim.

Am intins scule,am pregatit lansetele si am asteptat.Balta Hagieni este o balta frumoasa,nu foarte mare,dar populata.Avand in vedere ca poti da si la fixa,ca sa avem activitate,am intins si 2 fixe.La fixa iei crap si la 2 kg.Cel mai mult am prins la fixa la 1 kg si ceva.Oricum luam crap oglinda frumos,dar ii dam drumu,pentru ca are in jur de 800 de grame.

La lansete,cateva trasaturi printre care una frumoasa,la care am si luat un crap de 4 kg jumate.A tras frumos,ne-am chinuit putin pentru ca facea urat.Il puteti vedea in poza pe care v-am pus-o mai sus.

Ce pot sa va spun,vizitati balta pentru ca merita !!

duminică, 4 aprilie 2010

Modele de cheostecuri

Seara cand nu prea am ce face,ma mai uit la televizor la Pescuit & Vanatoare,nu stiu daca prindeti postul.Si parca imi face pofta si uite asa ma apuc de cheostecuri.Am facut cam 50 pana acum.Imi face placere sa lucrez asa seara.Iata 2 poze :

Puteti vedea si o parte din instrumentele cu care lucrez.

O sa fac niste poze mai clare.

luni, 29 martie 2010

27.03.2010

Am fost din nou la Tasaul-Navodari.Am fost surprinsi de cresterea apei.Am fost cu cu un coleg.Am stat ceva ore,dar nu era nimeni pe balta.Nu a avenit nici taxa sa platim.Am stat dar nu am prins decat un peste.Asta e,inca nu e asa de cald.Acum ca vine Pastele nu prea mai avem timp cam 2 saptamani,dar o sa mergem din nou dupa. Iata si 2 poze :

duminică, 6 decembrie 2009

Revin !

Sa nu credeti ca am parasit blogul.Doar ca am avut apartamentul in renovare si nu prea am avut timp sa merg la pescuit.De aceea nu prea am mai avut de postat cam nimic.Am sa incerc sa va postez o reteta de nada.Multumesc pentru intelegere ! Ne auzim la anul ! Sarbatori fericite !

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Balta Conacu

Am ajuns si noi la renumita balta Conacu.Avand in vedere ca este aproape de Mangalia,am zis sa facem o aventura si acolo.Noi de obicei plecam in weekend-uri,deoarece nu prea ne permite timpul in cursul saptamanii.Am incarcat masina cu tot ce trebuie si am plecat spre Conacu.Balta este superba.

Ajunsi acolo ne-am amplasat cu tot ce trebuie,am pus cortul si dupa aceea am aruncat lansetele.Vreau sa va spun ca de cand am ajuns noi pe la 3 acolo,daca am auzit de 3 ori senzorul lansetei.Pe fundul apei sunt cioturi,foarte multe.Am agatat acolo cam 10 chiostecuri.Asadar in noaptea aceea am cam stat degeaba,mai mult am dormit.Dimineata ne-am trezit am scos lansetele,cu boabele in carlig bineinteles si le-am aruncat din nou.Urmand ca pe la ora 11 AM sa avem surpriza sa inceapa senzorul sa sune."Am pus-o",ne-am chinuit ceva cu pestele v-am spus ca pe fundul apei sunt cioturi,daca nu intri in apa cu minciogul nu faci nimic,intr-un final ajutandu-ma colegul meu l-am scos afara.A fost un crap de 7,30 kg.Frumos va pun si o poza,dar problema e ca dupa acest crap am stat degeaba toata ziua.Am fost mai multi baieti,iar unul dintre ei dadea si la caras.El a facut cam o galetusa de caras,ca in rest nici unul nu a prins nimic.Ne-am hotarat sa plecam spre casa deoarece stateam pur si simplu degeaba.Am uitat sa mentionez ceva,am dat cu toate momelile acolo,dar nici un rezultat.

Dupa aventura asta am mai fost la Conacu,dar vreau sa va spun ca senzorul nu a bipait mai mult de 3 ori.La fel am stat 2 zile,dar in zadar.

Sfat : de ocolit balta aceasta..parerea mea

Directoare

Promovat de Director Web Votati-ne in directorul ClickLink Web-Links.ro Director web

© 2010 Tema realizata de Dicas Blogger.Toate drepturile rezervate.Inainte de a copia articole,imagini gandeste-te ca este vorba de putin respect fata de cel care scrie.